Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeTa ciekawe jak to bedzie je¼dzi³o. Mowiæ i pisaæ to se mog±. Ka¿dy nowy superbike mial kopac dupe S1000RR i ****. Tylko zx10r jest w stanie powalczyæ... Je¶li ta maszyna jest tak zaawansowana technicznie to juz nie chce myslec ile bêdzie kosztowa³a g³upia regulacja zaworów. I ogolnie jak siê zacznie to jeb*aæ na potêgê to wiecej bedzie czê¶ci na allegro ni¿ motocykli. Chocia¿ tak jak kto¶ wspomnial, Ducat-i¶ci to lekarze albo prawnicy, bo maj± kasy od groma. I staæ ich na te swoje naprawy, i inne wynalazki. Ju¿ pó³ ludzi z forum Ducati sprzedaje swoje pachn±ce nowo¶cia 1198, bo chcom byæ byæ najszybsze i ¿eby nikt ich nie wy¶cigno³.
OdpowiedzAle szanowny kolego jak widzisz w WSBK w SST 1000 BMW S1000R dostaje po karku i to ca³kiem konkretnie. Oczywi¶cie we wszystkich pochodnych pisma MOTORRAD zawsze jest zwyciêzc± ale wszêdzie gdzie gazety s± niezale¿ne Francja, USA, W³ochy, Hiszpania ju¿ nie jest tak s³odko. Sam jestem jeszcze w³a¶cicielem BMW które co prawda wystawi³em na sprzeda¿ i mogê powiedzieæ tak to jest naprawdê dobry motocykl ale z pewno¶ci± nie tak wspania³y jak mo¿na przeczytaæ w Niemieckich pismach.
Odpowiedz